تقدیر از مددکاران فعال در طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان با حضور مدیر کل بهزیستی استان تهران

مددکاران فعال سازمان بهزیستی در طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان در برنامه مهرواره‌ لبخند آرمان شهرداری تهران مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در راستای اجرای طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان در شهرتهران و در طرح مهرواره لبخند آرمان این مراسم همراه با تقدیر از مددکاران فعال بهزیستی شهرتهران صورت گرفت.

این طرح در راستای حمایت و ارتقای حقوق کودکان به ویژه کودکان بازمانده از تحصیل، کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست و تحقق هدفمند آرزوهای کودکان کار و خیابان، برنامه مهرواره لبخند آرمان با مشارکت شهرداری تهران، وزارت آموزش‌ و پرورش، وزارت دادگستری، سازمان صدا وسیما، قوه‌ قضاییه، سازمان بهزیستی، اداره امور اتباع و مهاجرین، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سایر دستگاه‌های همکار برگزار شد.

برنامه مهرواره لبخند آرمان با اجرای برنامه‌های ورزشی و تفریحی، شرکت در کارگاه‌های مهارتی، ویژه‌برنامه‌های مهرواره و سخنرانی مسئولین دستگاه ها، مراسم گلریزان، رونمایی از طرح حمایت از کودکان کار در هفته ملی کودک و پذیرایی همراه بود.

گفتنی است، در این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران، سیدعلی کاظمی معاون، محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران و جمعی از مسئولین حضور داشتند.

کد خبر 119691

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد